LOVEunala

Alla inlägg under november 2010

Av Caroline - 29 november 2010 19:08

hej  igen.

nu ska  jag  berätta vad  jag  gjorde  ihelgen.

i fredags  hade  vi   livsmedelkunskap  jag  tycker det  är super  kul och  intressant.

nu  handlar det  om  fisk.

sen arbetade jag  både på  fredag  och  lördag.

det  var  också  kul.

Av Caroline - 27 november 2010 22:30

hej.

nu ska  jag  berätta  lite  om  min  vecka.

i måndags tog jag  tåget  från  bålsta (norr om  stockholm  jag tror  det är  lite  utan  för  stockholms län) men  iallafall gick  den  kl 07.34

sen  hade jag  vanliga  lektioner.sen  skulle  jag  ha  mentors samtal som  jag  missförstod. 

i tisdags  hade  jag  kök  hela  dagen  det var  kul.

då  gjorde  jag tekokor och  sen  gjorde  jag  köttbullar  med julkryddor

som heter  julpeppar och  nejlika. jag  fick  inte  smaka på  den  för  alla  ville  smaka på min. det  gör  ingen ting  jag  får smaka  på  julbordet.

mamma  besökte  mig det  var lite kul. 

kl 19.30  var  vi på  malena ernmans jul konsert det  var  det  bästa  av de två  konsert  som  jag  har sett.

hon  drog ut  tiden  för det  var  en  som  satt  fast  i  bilkö  som  komma  sista sekunden. det var  ok.

i onsdags  var det  buffén  men  jag  fick  var  i  en  mindre grupp som kallas för  nya mentoden. jag vet  inte  varför  den kallas  så?

först band jag ihop  franskyrska, tomatsoppa,honung kallsås som  jag  kan inte  stava  till, och papprikräm. torsdag var jag  också  i nya metoden men jag hann  med potisallad och  kycklingsallad.

sen  hade  jag  en möte till.

jag ska  gå lägga  mig  nu  men  jag ska forstätta  med  helgen  imorgon.

Presentation

semster

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

photo

resor

vardag

synpunkter för min blogg

0 besvarade frågor

naturen

Sverige/resor

fridtid


Ovido - Quiz & Flashcards