LOVEunala

Alla inlägg under juli 2012

Av Caroline - 16 juli 2012 21:06

                                                                Hej allihop!

tisdagen  efter  Gotlands  resan  så åkte  vi  till  en  av  Nalas syskon som heter Uzanna.  de  hade  super  kul  tillsammmans  de  ficka  leka  sig  sedan  gick vi ut på  en  promenad  med  de  men  det så svårt för  de  ville  bara  leka.  efteråt  fick  de leka  igen. vi ska  göra  de  fler  gånger! före går  kom  min morbror med  min  kusin.  kusin tog  med sig en kompis. igår  gick  vi åke  runt på öarna  och  vaxholm. det  var  härligt  men  tråkigt  väder. vi såg en  övergiven vattentorn  då  gick  vi  in  det  var  super  coolt det fans flera  våningar.

imorgon kommer min andra kusin.  sen  dagen  efter  åker  jag  till  mora  och  träffa  en  kompis  jippi!!

vi hörs

lov
Av Caroline - 9 juli 2012 22:55

  Hej! det  var  et  tag sendan  jag  skrev i denna  blogg.  jag  har  en annan blogg  som  jag  skriver  i  under läsåret. där  skriver  jag  om  vad  jag  gör och  känner  mig  i  skolan Och  skriver  vad  jag  gör  under  fridtiden  mycket  med  dansen. här är  bloggen.www.orebrosalsa.blogg.se

denna  blogg  skriver  jg   när  jag  är  hemma  under  lov.. men  nu  ka  berätta  vad  jag  gör  på  under  lovet. Juni  har  jag  varit  i  frankrike  och  besök  min släktingar  i  Normandi och  Marsille. det  var  härligt  med  det var  bara  regn  i  norra  frnkrike det  var  inte  så  roligt.  men  det  var för  varmt  i södra.  en  dg  vågade jag  hoppa  från  en klippa  i havet det  var  härligt. sen  har  jag  varit  ute  på  en  marknad det  var  kul, jag  köpte  en sjol.
sen har  jag  varit  hemma  en  vecka då  har  jag  inte  gjort  så mycket. sen  åkte  vi en  helg  till  gotland  och  min  bror  och  flick vän  kom  också.  men  när  de  skulle  komma  från  göterborg  då  satt  du  fast  i sex  timmar  i  hallsberg  då missade  de  båten. men  de t  var  inte  så  kul  i  visby  för  det  var  politik  vecka. men  det  var  jätte  fin stad.  men  en dag var  det häftigt  det  var  några  som  gjorde  uppvinig  på  hoppa fallskärm  det  var kul ;) sen  åker  vi  runt  i  södra  gotland  och  pappa besökte  sina  kusiner..nu  ar  jg  en  sommarjobb  det är att  t  hand  om  nala  hela  sommaren och  fixa  tvätten. imogon  åker  min  föräldrar  till  finland  och  jag  ska  vara ensam med  min bror  och  nala  det  blir  spännade. på  torsdag  så kommer  min  morbror  och mina  kusiner  det  blir  jätte kul:) nästa  helg åker  jag  till  mora  och  besöker  en kompis, vi ska  gå  på  en  dansband. sen 2-6  Augusti  så  är  det  en  musik festival  det  blir super  kul!! sen  12  blir  det en test  för nalas kull ;)

Av Caroline - 9 juli 2012 19:25

           

Presentation

semster

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

photo

resor

vardag

synpunkter för min blogg

0 besvarade frågor

naturen

Sverige/resor

fridtid


Ovido - Quiz & Flashcards