LOVEunala

Alla inlägg under april 2012

Av Caroline - 8 april 2012 15:15

Nu är  jag  i  Sverige  igen, efter  en  vecka  i Provence det  var  skönt  i  solen och  långa  promenader  på  badstranden.

Nala  har fick  tassarna  i  havet  och  näst  att  hon  drog  in  mig  i  vattnet  med kläderna  på. En  dag  har  vi  handlat  lite  kläder  och  sportkläder  det  var  roligt. Sen  har  jag  tagit  hand  om min kusins  kaniner  de är  så nyfikna  och  nala  hade  svårt att  låta bli  att  gå  in  till  kaninerna  och  pussa  de.  En  av kaninerna  var  nyfiken och  nosade  på  henne  det  var  söt. Det  ska  bli skönt  att  komma  tillbaka  till  Örebro  med  dansen, vänner och  skolan. Undrar  om  jag  kommer  ihåg  alla  turerna  som  jag  lärde  mig i  salsan (Ruenda) innan lovet med  denna  tur någon ting  med 1985. Men jag  börjar  bli lite  trött  på  dansen  men  det  är  ändå  roligt.  Det  är  tur  att  det  är  bara  två gånger  kvar.  Sen  är  det  paus  fram  till  höst  men  det  blir  säkert tränings danser  hoppas att  det  blir  det  också  till  buggen..   skönt  det  är  sista  terminen  med Kök jag  har  tröttnat  på  köket och  jag gör mig bara  illa  mig  varan vecka  skära  mig eller  bränner  mig  och klämmer  mig! Det  är  jag trött på. Efter sommaren  ska  jag  börja  med  hotell B det  blir super  roligt  jag har  hört  från  någon  av lärare att  någon under  hotell ska  jag  ha  10 veckor  för  praktik då  vet  jag  var  jag  ska ha  praktik  i paris  Disneyland, jag  skulle  helst ha  någon  av hotellen men  det  beror  på  vad  de  erbjuder  jag  kanske  får  arbeta på  en  Restaurang. Jag  tänkte  att det  blir  min  projekt arbete. det ska bli kul, jag  ska  göra  att skolan  ska  gå  med  på  detta.  Då det är kanske  dags att  titta  om  man  kan..   Det är en av min drömjobb förutom att jag skulle öppna eget sen i framtiden.                      

Presentation

semster

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

photo

resor

vardag

synpunkter för min blogg

0 besvarade frågor

naturen

Sverige/resor

fridtid


Ovido - Quiz & Flashcards