LOVEunala

Alla inlägg under april 2013

Av Caroline - 23 april 2013 18:53

Hej  vilken skön känsla  det  är  när  det  är vår  utan  snö  och  med  20 minus  grader kallt.

det är  väldigt  mkt  nu  med  skolan  med  alla  prov  och  stora  arbeten, det  som man  tappar lusten  men  man  måste se  på den  ljusa  sidan  att  det är  inte  så  många veckor kvar  till  sommaren  så  det  bäst  att  man  arbetar  med skolarbetet så  gott  man kan..  och  försöka  gör klart så  mkt man kan att det blir inte så mkt sen på sista året sen


i min  20 år  present har  jag  fått  en  resa till  New  york  som  vi  åker helgen efter skolavslutningen.  det  blir  skönt  att  komma  bort  från  sverige  i  några  dagar och  se  något  nytt..


det är bra att det är helgen efter så  man  kan  vara kvar till  sin näst  sista skolavslutningen  och på kvällen blir det gå runt och se på marknadsafton och kanske  lite dans  om  det  blir  något  i år ;)   


bilden är  från : newyorkluka.wordpress.com 2013-04-23  

Av Caroline - 21 april 2013 15:03

Hej  jag  har  inte  orkard ta tag i  bloggen den senaste tiden  för  det var så mycket med skolan  med  känslor  och  skolarbetet. men  jag  lägger  fina  bilder  från  våren  och  min praktik  i  england..


Bilder  från  praktiken


           


När nala syster  var på  besök  som  jag  missade prg av skolan :(

(nala är den som är lite mörkare brun med brun nos)



         

Presentation

semster

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

photo

resor

vardag

synpunkter för min blogg

0 besvarade frågor

naturen

Sverige/resor

fridtid


Ovido - Quiz & Flashcards