LOVEunala

Alla inlägg under juli 2011

Av Caroline - 20 juli 2011 22:18

                                                 
        hej  allihop. 

det  var  länge  sen  som  jag skrev  för att  jag  kom inte  på  något  intressant  att  berätta  men  idag  har  jag  besökt  en  uppfödare  för  vi  ska  köpa  en hund  av henne.  vi  har  tittat på  sex små  söta  ridgeback ( den  är  en  lejonhund) valpar.

det  är  fem  tickar  och en  hanne.

vi  fick också  bära  de och  gossa  de. 

det  var så  mysig med  de, plus  de  är  bara  fyra veckor kvar  så  vi  får  vänta  tre  veckor  till för att  hämta valpen. det  var  en  valp  som jag  tyckte  specielt  om  för  hon var  busig  och  ville  också  att  jag  skulle  bära  upp henne. den  kallas  för  fröken röd.  valparna  ser men  kan inte  mätta  avstånden  mellan  trappan och  grässmattan. Det  var  en som tog  stats för  att  komma  upp  men  hon  missade  trappsteget. det  var  så  söt.

och sen  var det en som  var  så trött  att  vi  såg  inte  henne för  att  hon  har bussat mycket med  sina  syskon innan  vi kom.

det  var en  härlig  stund  med  de...

       

Presentation

semster

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

photo

resor

vardag

synpunkter för min blogg

0 besvarade frågor

naturen

Sverige/resor

fridtid


Ovido - Quiz & Flashcards