LOVEunala

Alla inlägg under februari 2011

Av Caroline - 28 februari 2011 17:28

jag glömde  berätta att det  var 35 * varmt  i luften  och  30 * varmt  i vattnet.

nu kommer  bilder  från  resan:

     

Av Caroline - 25 februari 2011 08:40

 hej  alla ihop!    nu är  jag  i thailand  och  det  ar den  sista  dagen. imorgon  åker  jag  hem till kalla  sverige! jag  hörde  att det  var någon ting med 20 grader  kallt i  örebro.  

men  nu  ska  jag  berätta  om thailand:

vi  åkte  från Arlanda fredagen  den  11 Frebruari.

jag  fyllde  år  på  flygplanet. när  vi  kom fram till  krabi då  var  väldigt  märkligt  för  innan  man  fick  går  till  att  hämta  väskorna  så  fick  man  passera en kontrol.  sen  när man  gick  ur  flyggplatsen  stog det  bussar  som kör  hos  till  våra  hotell.

vår hotell  var så  fin den  hade  badstrand precis nedanför hotellet.  men  det  var  inte  direkt  klar vatten  nedanför  det  var ´gromligt et var  inte  så  roligt  för  jag är  lite  rädd för  brännmagneter. innegråden fanns  det  fyra  bassänger.två barn bassänger men jag tycker att djupa för barn bassänger.  fanns det  en  vanlig mindre bassäng och en  störe bassäng  där  inne  fanns  det bar  mitt  i bassängen. så  man kunde  dricka  sin drinck  i  vattnet.

sen  har  vi  gjort  utflykter  till  massa  öar  och  snorklat, dök och sen har  vi  riddigt på  elefanter och  varit  i jungel.

vi  har gjort  massa  andra  roliga saker.

nu  har  skolan börjar  efter  lovet.  

lov

Presentation

semster

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

photo

resor

vardag

synpunkter för min blogg

0 besvarade frågor

naturen

Sverige/resor

fridtid


Ovido - Quiz & Flashcards