LOVEunala

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline - 28 januari 2011 15:42

                           Hej  allihop!

just nu är  jag  väldigt sugen att skriva  något i  bloggen .det alltid så  svårt  att  komma  på  vad man ska  skriva.    har  någon  bra tips vad  man  kan  skriva  för  intressant  i  bloggen?

men jag glömde  att säga att  jag  har  byt boende  efter  jul  för  jag trivdes  inte så bra där  jag  bodde.

men nu  trivs  jag  bättre och  de  mycket  nämre  till  centrum.  

den  här veckan  var det  två lärare som  var  bort  i  köket.  det  var  runt 32 elever.

vi  hade  nytt rekod med gäster 94 st

Av Caroline - 1 januari 2011 18:07

                                        hej  alla er  hemma!

hoppas  att  ni njuter  av  julen men  den  vackra årstiden men  fullt av  liv  och  den  vackra naturen men  den  vita  snön som ligger och  glittra på sjön och  alla  djur  som  söker och får  mat  hos  oss och skydd.

men nu ska jag  berätta  vad  jag gör  under  julen.

när  jag  åkte  hem  från  örebro. så  skulle  jag ta  tåget  kvart  i fyra  på  örebro centralen. jag trorde  att det  skulle  också  åka förbi  örebro södra som  den  brukar  göra. men jag  trorde fel. det är  några  som  inte stannar  i örebro södra så  jag missade den  tåget. men  när  jag  kom in i tåget. så  var  det  ett  problem  till..

tåget  stannade  i  västerås.  sen när  vi  skulle åka vidare  med tåget till stockholm  då  gick  en  dörr  inte att stänga så  vi  satt fast  i  en  timme  och  20minuter. sem  lösste  de sig  med  att  de  tog  bort  den  vagnen så vi kunde  åka  vidare. det  var  en  riktigt spännade  äventyr.

dagen  efter  skulle jag  arbeta.

i  en affär.

det  var  kul. det  var ful rulle.

men  jag  gjorde ett  litet  fel  i  kassan  det  var  tur  att  jag  märkte  innan  jag  tryck  ut  kvittot.men det  var  ändå  roligt  att vara  där för  man träffade  kunder  och  hjälpte  de.

på  trosdagen  arbetade  jag  också.

jag  slåg  in julklappar det var  också  kul.

sen  vid  17.45 så  hämtade pappa  mig  för  vi  skulle hämta min  bror  på  arlanda han kommer  hem  från frankrike.  han har  varit  hos våra släktingar från mammas sida.

men flygg  planet har  en  timme  för sent.

men det  gör  ingen ting.

sen var  det julafton med  fina  julklappar.

med  mera

ha det  bra

lov
Av Caroline - 1 januari 2011 18:01


Här  en  bild på  mina  fovorit  djur.

den här  delfin ungen heter  Lyna.

Men  nu ska  jag  inte  berätta  om  henne  jag  ville säga gott  nytt  år.

den  här  året  ska  bli en  toppen  år.

lov

Presentation

semster

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

photo

resor

vardag

synpunkter för min blogg

0 besvarade frågor

naturen

Sverige/resor

fridtid


Ovido - Quiz & Flashcards